En vanlig dag på RIU Funana

Igår hade vi besök av ett filmteam och managers från Stockholm. Jag fick även ansvar för att hålla i morgonens cirkelträning eftersom Outi var sjuk. Har inte ens sett något av passen innan men det gick bra och idag har jag träningsvärk haha. 

En vanlig arbetsdag kan se ut såhär;

8.30 Cyklar till hotellet för att äta frukost
Förbereder FunBreak en halvtimme innan vi startar 10.00
10.00-12.00 FunBreak
12.30 Bamse Magic Parade runt poolen
Lunch i snackbaren
14.00-15.00 ABS repetition
Cyklar hem eller till kontoret
Ca 19.00 Middag på hotellet (om vi inte har FunBreak party 18.00)
20.00-20.30 Minidisco eller ABS showkidz show 20.30-20.45

Ganska nice va? :) Nu ska jag ta mig upp ur sängen och gå till zumba träningen. Idag är jag ledig och har inga planer alls. Underbart!

Påväg tillbaka till hotellet i slutet av dagen


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: