2014

Ett nytt år är här! Jag firade nyårsafton med mitt team. Under dagen hängde jag med Nina och Joanna.Vi köpte med oss chips och kakor och hade picknick på stranden. Himla mysigt! Framåt kvällen träffades hela teamet hos Elin och Henriette där det bjöds på nybakade chokladmuffins och morotskakor! Det var inte den nyttigaste av dagar haha. Jag ringde hem och önskade gott nytt år när det svenska nyåret började. Senare åkte vi till ett beach party, såg fyrverkerierna (som märkligt nog startade 23.30) från piren och dansade hela natten!
 
2013 var ett fantastiskt bra år! Jag avslutade Balettakademiens musikallinje där jag fått vänner och lärdomar för livet. Våren kantades av auditions, jobb på Lasse Kühlers Dansskola och slutföreställningar. Sommaren kom med summerburst, midsommar, grillkvällar, roadtrip till Nora...Mina sommarjobb var på Kühlers dansläger, på turné i Sverige med PUMAs nya doft PumaSync och lansering av spelet Just dance i Kungsträdgården! Jag åkte på en av de bästa resorna nånsin med min fina vän till Paris där vi tog dansklasser och upplevde Disneyland. Jag fick jobb på Fritidsresor, åkte på utbildningen Blue Academy och flyttade till min vinterdestination Kap Verde. Jag hoppas att detta år blir minst lika spännande och fantastiskt!!
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: