Teamday

Förra veckan fick jag studera aktiviteterna som mina kollegor Outi och Nina har på hotellet! Superskoj! Blev också filmad under vattengympan och minglandes med några gäster vilket ska läggas upp på hemsidan snart haha! Dessutom har jag även fått hoppa in för Outi som varit sjuk och på semester. Jag var sjukt nervös men det gick helt okej trots allt! Vi får byta mycket arbetsuppgifter när vi är för få här. Lite rörigt men kul ändå.

I lördags hade vi teamday! Dresscoden var finsk turist och vi var på stranden hela eftermiddagen. Vi körde en tävling där vi skulle hämta olika saker (en fisk, ett TUI smile, en hund, finsk turist osv) på tid. Mitt lag vann inte men kul var det :) på kvällen träffades vi för pizza (kex och juice för min del) och fortsatte lekarna innan vi gick ut allihopa. 

Lilian fyllde år igår och jag överraskade henne med frukost på sängen sjungandes (försökte iallafall) danska födelsedagssången.



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: