Home sweet home

Jag är hemma! Flygresan från Kap Verde gick smidigt och vi landade en timme tidigare än planerat. Min väska kom först på rullbandet och efter en halvtimmes taxiresa kunde jag krama om pappa och krypa ner i en mjuk säng med duntäcke!! Det är fantastiskt att få komma hem efter nästan 4 månader, trots att det känns som jag ser allt genom en grådisig lins. Allt är så grått!
 
Igår hade jag en underbar dag. Jag träffade mamma för en lunch och vi pratade i flera timmar! På kvällen fick jag träffa lillebrorsan som till min fasa har växt om mig!! Haha. Vi lagade tacos tillsammans, Adrian försökte lära mig gitarr och vi slötittade på TV.
Imorse sov jag till 11 och mötte sen upp fina Emma på sushirestaurangen i Fruängen. Tiden flög iväg och efter ett par timmar åkte jag in mot Gamla stan för en fika med Amanda och Frida. Vi satte oss på Chokladkoppen och pratade om alltifrån resor till feminism över en kopp varm vit choklad. Sån lycka att vara hos mina nära och kära igen!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: