En bättre torsdag

På onsdag kväll är jag hemma i Stockholm och äter middag med min familj. Jag längtar ihjäl mig!!

Igår hade jag en riktigt bra ledig dag. Efter frukost gick jag till gymmet och körde ett svettigt zumba pass. Senare mötte jag upp Nina och vi promenerade genom hela byn till ett cafe vi hade hört skulle vara bra. Det visade sig vara en pärla som vi helt har missat! Goda och fräscha sallader, wraps, juicer och smoothies! Halleluja!! Det blir definitivt det nya stammis stället den lilla tid vi har kvar av säsongen! Efter lunchen la vi oss på stranden och stekte ett par timmar och hängde en stund på Sal Beach Club.

På kvällen åkte jag, Elin, Jenni, hennes pojkvän Valdir och hans dotter Raina in till huvudstaden Espargos. Den lokala bussen här kostar 1 euro och man pressar in så många som möjligt i en minibuss. Vi åt middag på en mysig restaurang, jag chansade med beställningen men fick en god pizza ändå.



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: