Cypern

Heej på er!
 
Det har hänt en hel del sen jag uppdaterade bloggen sist. Jag försökte njuta så mycket som möjligt av den sista veckan på Sal. Jag blev dock matförgiftad och fick halsfluss. Mindre kul. 
Sen var det dags att säga hejdå till Sal och Kap Verde som har varit mitt hem i över 5 månader. Jag är otroligt tacksam för denna säsong, allt jag har fått uppleva och lära av denna plats och dess människor. Det var en nyttig erfarenhet som har gett mig perspektiv på livet och fått mig inse att vi bör uppskatta det vi har. Inte glömma bort det som är viktigast. Att säga hejdå till mina fina kollegor, vänner och Denis var hemskt. Men jag vet att jag kommer tillbaka en dag.
 
Efter ca 24 timmars resande anlände jag till Gran Canaria. Dagen efter startade LesMills utbildningen för de som ska vara sportvärdar i sommar. Jag bodde på samma hotell som på blueacademy förra året. Under tre intensiva dagar övade vi in programmen Bodybalance, CXWORX och Bodyvibe. Det var superroligt men tufft!!! Jag träffade några kända ansikten och lärde känna nya härliga personer. Jag överraskade mig själv med hur mycket jag klarar och blev godkänd på alla tre programmen!! Är dock orolig över hur mycket mer jag måste lära mig på så kort tid...med rejäl träningsvärk i hela kroppen gav jag mig av mot Cypern natten till lördag. Var tvungen att åka ännu en europe-trip för att komma fram. Fastnade i London där jag fick spendera en hotellnatt och igår kväll kom jag fram! Dock med en trasig väska som inte gick att öppna...Idag har jag fått mycket gjort. Det löste sig med väskan, jag har packat upp och flyttat in i lägenheten, storhandlat, tvättat, gått runt i området och träffat mina nya kollegor på team middag. Allt känns fortfarande ganska märkligt...har inte riktigt landat än. PUSS

Team awesome
 

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: