Feliz Natal

Om jag hade befunnit mig i kalla mörka Sverige den här vintern så hade jag troligtvis hunnit vara sjuk tre gånger om. Men nu har en förkylning satt sig. Har haft feber och nu halsont, lock för öronen och täppt upp i bihålorna. Men jag jobbar ändå och hoppas att mycket sömn på nätterna hjälper. 

Min jul var riktigt fin trots bristen på julmat, Kalle anka och familjen. Den 23 gick vi till daghemmet/skolan i Santa Maria med julklappar till barnen. De fick träffa Bamse också vilket var väldigt uppskattat!! De sjöng julsånger för oss och bjöd på fika. Tyvärr får vi inte lägga upp bilder därifrån men man blev alldeles varm i hjärtat av att se barnens leenden. 

Min julafton började med en megafrukost på hotellet. Därefter hade jag bokat in mig på en utflykt som Fritidsresor arrangerar. Jag åkte offroad med quad, fyrhjuling, runt ön i ett par timmar. Fick åka med en lokal guide och även testa köra lite själv. Grymt kul! När jag kom hem duschade jag av mig all smuts och gick ner till stranden med Laura. På kvällen åt vi middag på en italiensk restaurang med teamet och samlades sen hos Joanna för julklappsspel. Vi tävlade om paketen och jag fick en julklapp med massa choklad! Jag hittade även mandeln i gröten och vann ett paket med ännu mer godis haha. Jag är lyckligt lottad som har så fina kollegor men saknaden efter familjen var stor! 



Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: