Dan före dan före dopparedan

Halloj!
 
Har nyss skypat med pappa, mamma, mormor och lillebrorsorna. Härligt att se de! Nu har uppdateringen i bloggen halkat efter och faktumet att julafton är om 2 ynka dagar går inte in i mitt huvud!!! Jag är faktiskt en av de få som är ledig på julafton. Om jag hade fått välja hade jag jobbat på tisdag för att distrahera mig från hemlängtan. Men jag och Laura som också är ledig ska försöka hålla oss sysselsatta hela dagen :)
 
Idag var jag ledig så jag spenderade en timme på stranden med Lilian. Solen har varit framme hela dagen, superskönt då vi har haft trist väder fram och tillbaka den senaste tiden. Förra veckan hade vi regnstorm (!), trottoarerna svämmade över och elektriciteten dog. Överlag så börjar det bli kallare nu. Jag sover med tre lakan och stängt fönster och ångrar att jag inte packade ner fler koftor och jackor. Imorgon ska vi gå till skolan Castelos do Sal och önska barnen god jul :)
 
På fritidsresors hemsida finns nu uppdaterade bilder över hotellet. HÄR hittar ni de
 

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: