Träningsvärk

Baletten gick hyfsat bra igår, jag hittar nya muskler hela tiden vilket är bra, men jag blir irriterad när kroppen vägrar göra som jag vill. Haha. Jag har i alla fall träningsvärk i heela kroppen idag! Den som påstår att dans inte är jobbig träning kan ju bara slänga sig i väggen!

Ikväll har jag lektion med Val på Kühlers. Det är en öppen klass, så det är bara att komma förbi och droppa in om ni känner för det :) Är egentligen jättetrött, men det var jag i och för sig förra veckan också, och den lektionen gick förvånansvärt bra för min del. Så lite kaffe, middag och några minuter på spikmattan får duga som uppladdning ;)

Här är första Step Up filmens intro. Jag älskar hur de blandar balett och hiphop, låten är dessutom grym.
Postat av M I C A E L A S (lovliie.blogg.se) (2011-09-13 17:41:31)

Vad kul! Hur länge har du dansat balett? :)

Postat av Felicia (2011-09-14 19:13:25)

Jag kommer inte ihåg exakt hur gammal jag var när jag började med balett, men det är typ 5-6 år sen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: