Water for elephants

Nu har precis Sabine och Amanda åkt härifrån och jag mutade till mig datorn från Fredrik med godis haha. Jag, Amanda och Sabine var och såg Water for elephants på bio ikväll. En helt okej film, men ganska långtråkig. Handlar om ett slutet cirkussällskap där direktören är psyko och behandlar både människor och djur illa. Christoph Waltz spelar direktören så bra så man vill hoppa upp och strypa honom själv. Rekomenderar filmen till de som tycker det är värt bara att se snyggingen Robert Pattinson...vilket det är till viss del ;)
 
Imorgon blir det jobb på kontoret hela dagen och så ska jag lämna tillbaka klänningen jag köpte idag. Jag kom fram till att den inte var så snygg iaf...återigen, shopping=ångest. Det är nått fel på mig, I know!
God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: