Street Battle

Jag var med Emelie och Agnes från dansgruppen och kollade på Stockholm Tap Festival igårkväll.
De hade street och stepp battles på Årsta Teater och det var så grymt coolt att se! Jag åkte dock hemåt efter streeten för allt var försenat typ två timmar. Det var sånt jäkla tryck i lokalen och precis innan finalen körde stepplärarna (b.l.a Jason Samuels Smith) ett nummer tillsammans. Det var den bästa stepp jag någonsin har sett, de var helt fantastiska och hela publiken stog upp och skrek, vi var i chocktillstånd efteråt! :D Jag väntar på en video från Emelie på just det numret så jag kan lägga upp den här!


Foto: BakeCake

Sitter och mumsar på en bit citron-maräng kaka som vi bakade igår. De blev supergoda, en riktigt fräsch och somrig kaka. Receptet hittar ni HÄR 
Imorgon är det fotografering på Kühlers som står på schemat, ska upp svintidigt för att vara där 08.00 för styling och smink...Tagga!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: