Årets första grillning

Good morning sunshines :)
Igår var jag hos frisören och klippte mig, så nu är det fräscht och fint igen! Men jag fick en tjurig frisör som blev irriterad när jag ville ha det två cm kortare efter hon var klar, haha.
 
På kvällen blev det grillning hos Philip med några stribergare (För de som inte vet är Stribergsgänget barndomskompisar som växte upp tillsammans då våra familjer delade på ett stort landställe). Vi gjorde goda blåbärsdrinkar och marängsviss och vi trotsade kylan och satt ute hela kvällen inlindade i täcken. Mys!

Isabelle, Amanda och Richard

Snart ska jag och mamma börja baka, för mormor och Reidar kommer över på påsk lunch. Jag hittade ett recept på citron-maräng rutor som vi ska testa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: