Skärtorsdag

Igår kväll firade vi Sofia som fyllt 18! Hon bjöd på middag hos sig med mat från hennes café, såå gott! Under kvällen blev det en hel del nostalgi snack från Kreta i sommras. Det skulle vara så himla kul att åka tillbaka! Men då skulle jag vara tvungen att välja bort Thailandsresan...åh varför kan inte pengar växa på träd? 
Senare på kvällen drog nästan alla tjejerna ut på krogen men lilla jag fick traska hemåt själv haha. Men nu är det inte långt kvar, 10 dagar för att vara exakt! :)

Är det idag man ska gå påskkärring och leta ägg? Vi fick i alla fall våra påskägg idag. I mitt låg det lite pengar istället för godis, mycket bättre! Av mig fick Fredrik och Adrian två mini-ägg med två godisbitar i vardera, de förtjänar inte mer...moahaha. Till mamma gav jag en fin te kopp och vår-te och padre ska få ett par nya grillvantar som han behöver ;)    


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: