PLUGG

Idag är en sån dag som jag skulle vilja klona mig själv för att hinna med allt jag vill! Jag skulle ha velat träna idag, gå på Thomas workshop på kühlers (hoppas att ni gjorde det!) och ta en springtur ute i det fina vädret. Och jag skulle behövt jobba lite med designen till program och affisch till Barnens Vårshow och auditions. Men istället blev jag sittandes framför skolböckerna...det tråkigaste men viktigaste. Har prov imorgon och på tisdag i engelska och samhälle, blää! Jag gillar att ha många bollar i luften, mycket jobb och dans, men skolböckerna har jag lust att bränna upp. Har absolut ingen motivation alls, men jag gör det ändå såklart.  

Får se om jag hinner träffa Sabine en snabbis och sola på gymmet, hatar att vara blek haha. Men nu är det samhälle som gäller...suck* 

Hade en himla mysig middag igår med tjejerna. Vi lagade mat för typ 10 pers haha. Helgen då jag och Jenny ska fira våra födelsedagar kommer Lisa och hälsar på från Norrland och då blir malta-gruppen komplett igen!

Språkresa på Malta 2008
  
Fjällbacka 2008 

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: