Partyy

Hej på er!
Gick upp för två timmar sen och sitter fortfarande i morgonrock, haha.
Matteprovet för VG-MVG igår gick rent ut sagt åt helvete. Efter halva tiden gav jag upp och lämnade jag in ett halvt blankt prov...kommer nog inte att hålla kvar mitt VG i matteB i alla fall. Aja, den moderna jazz klassen på kvällen piggade upp mitt humör lite. Vi började med partnering och delar till koreografin till showen den 29 maj! :) Efter klassen fixade jag och Emelie iordning oss tillsammans innan hon sprang iväg på middag och jag åkte vidare till Mathildas och Amandas 18 års fest i Stuvsta. Det blev en riktigt lyckad kväll med roliga människor, mycket dans och bra musik! Jag hade jätteroligt hela kvällen men när fötterna värkte till tusen efter allt dansande drog vi oss hemåt. 

Ikväll ska Mathilda bjuda på middag hos sig så snart ska jag göra mig iordning och tagga till igen! Haha. Men det blir nog en lugn kväll för alla oss tjejer med tanke på igår. Mys! :)


Emma & jag i början av kvällen

 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: