Onsdag

Tjaa!
På onsdagar är jag som sagt ledig från dansen men idag blev det inte riktigt så eftersom vi har dans på idrottslektionerna i skolan nu, yey! Vi ska koreografera ett nummer tillsammans i grupper och det kändes mycket bättre än förra veckan, alla är taggade och kämpar allt vad de har så det kommer bli toppen! 
Efter idrotten hade vi bara en lektion till, textkommunikation, där jag blev klar ganska snabbt så jag kunde ta bussen hem lite tidigare.
Åkte direkt till gymmet i segeltorp för att sälja biljetter till Barnens Vårshow! Som vanligt kommer jag jobba bakom scen under de föreställningarna den 30 april och 1 maj :)

Har suttit och fixat med mitt CV och mina bilder till Stagepool hela kvällen, men nu känner jag mig äntligen nöjd! Puh, det tog sin tid! För er som inte vet är Stagepool en hemsida där man kan lägga upp sitt CV och få löpande information om auditions och castings!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ta en kopp te och sen däcka i sängen


Cabaret Kühler 2011 Foto: Robert Edman


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: