Helgen

Tjaa!
Nu har vi äntligen fått påsklov och det var varit riktigt efterlängtat! Obeskrivligt skönt att sova ut ordentligt på morgonen (jag är definitivt ingen morgonmänniska), kunna äta en stor frukost i lugn och ro och sen göra vad man känner för.
  
Min fredag bestod av sånglektion hos Anna, vilket gick mycket bättre än förra gången, och dansrep med Val Rey Suarez. Ett ord som beskriver hans klasser är intressant. Han jobbar med att få en väldigt abstrakt koreografi till ett snyggt mönster, skapa ordning i kaos med andra ord, I love it!
I lördags var jag ute på en springtur, sprang bara ca 4km men skönt var det. Lite senare drog jag mig hem till Yasmine där vi lagade middag, quesadillas med kyckling, super enkelt och gott! Efter ett tag åkte vi hem till Sandra och Richard som hade folk hos sig, nice nice!
Igår gjorde jag inget speciellt. Det blev en fixar-dag hos pappa och sen filmkväll hemma hos mamma.

Nu måste jag skynda mig iväg in till stan. Jag ska möta upp Emma och vi ska köpa en present till Sofia och så får Emma vara smakråd åt mig när jag letar efter en födelsedagsklänning. Vi kompletterar varandra när vi shoppar, hon är shoppaholic och jag är tvärtom och får shoppingångest haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: