Fullt upp

Hello sweathearts!
I skolan idag hade vi dansuppvisning på idrotten första lektionen. Det gick bra för vår grupp och vi fick MVG! Yey! Fast jag hade iof blivit förvånad om vi inte fått det, hehe.

Igår jobbade jag över på kontoret men hann ändå inte med allt jag skulle, det får bli en del jobb under lovet också helt enkelt. Baletten med Ola var precis lika rolig som vanligt! Den enda nackdelen med hans klasser är att man ibland skrattar så mycket åt något knäppt han har sagt så man inte kan hålla center och göra övningen ordentligt haha. Han är helt klart den bästa balettläraren jag har haft. 

Foto: Lovisa Dal

Morfar har legat inlagt på sjukhus ett tag men han fick komma hem igår, så det känns skönt och jag hoppas att han mår bättre snart! Pratade med honom idag också och han kände sig piggare :) <3

För övrigt så ska jag gå och se musikalen Romeo & Julia med mamma imorgon. Trodde inte att vi skulle få tid att se den, men sista föreställningen blev det tillslut!  


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: