Tuesday

Tjabba Tjena
Den här dagen har flytigt på rätt fort ändå. Vi hade bara 2 lektioner varav den ena ägnade jag och Emma oss åt att skriva önskelistor haha.
Kommer ju inte få några julklappar från mamma och pappa, Thailand resan är som en julklapp till hela familjen. Men vi kanske kommer fira mini-jul med släkten när vi har kommit hem och sen ska jag också byta presenter med några kompisar.
När man var liten var önskelistan drygt en meter lång, nu är det faktiskt svårt att komma på bara 10 saker.

Jag var också hos naprapaten idag och hon sa (som redan var uppenbart) att min vänstra del av kroppen är överbelastad pga foten. Hon knäckte till mig på 2 ställen, jag fick strålning i ryggen och sen en massa mag övningar jag måste göra varje dag för att stärka upp stabiliteten. Nästa vecka ska jag till henne igen och nu på torsdag ska jag till sjukgymnasten som förhoppningsvis kan hjälpa till med foten. 

Tråkigt inlägg...kan bero på att jag är väldigt uttråkad. Ska gå och göra mig en fruktsallad nu. Aja puss på er!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: