Sjukt rolig natt

Nu måste jag berätta för er hur sjukt kul jag har haft inatt!
Jag börjar från början, jag var på middag igår hos danskompisen Hanna i Hässelby med några danstjejer. De som var där var Ellinor, jag, Malin, Hanna, Daniela, Linnea, Julia, Anna och Nattis :) Vi åt jättegod grillad mat och tårta till efterrätt, yummi! Vi höll på och flummade oss rejält, hela hennes kvarter måste trott att vi var helt dumma i huvudet haha.

Senare åkte vi och hyrde skräckfilm och när vi kom tillbaka spelade vi Sanning eller konsekvens (den elaka versionen) och ni kan ju tänka er hur det blev med ett gäng tjejer som oss...haha jag avslöjar inget mer men kul var det! Vid 2 tiden satte vi på skräckfilmen Mirrors som var riktigt bra!
Nu börjar det roliga. När filmen var slut var ingen av oss trötta utan några går ut för att hoppa på studsmattan då det redan har börjat ljusna ute...Där ute får vi se killar iklädda endast kalsonger som springer runt på gräsmattan!!! Haha. Fyfan vad kul det var, alla tjejer sprang ut och shasade bort de inte alltför nyktra 90:orna som var grannar till Hanna. De tyckte att det var väldigt trevligt att få sådan uppmärksamhet och försökte imponera på oss, vilket de inte alls lyckades med, haha.

När vi tröttnat på de knäppa grabsen gick vi in och gjorde iordning kall chocklad och mackor. Jag tror vi somnade vid 6 tiden på morgonen och sov i ca 4 timmar.

Min nya frans klänning från H&M hade jag på mig igår.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: