Sool

Filmen som jag och Amanada såg igår var bra, mot mina förväntningar faktiskt. Jag brukar inte gilla amerikanska, romantiska komedier. De är alltid så förutsägbara vilket den här filmen också var iof, men den var liksom gullig och rolig ändå. Precis en sån feel good film :)
När vi kom hem till Amanda såg vi på ett inslag om Michael Jackson som visade allt han gjort genom hela sitt liv, det är så hemskt att han har dött!

Idag har jag bara legat ute och solat på min gräsmatta med Sabine och catchat up för den senaste tiden haha. Ikväll ska vi ses igen och om inget annat händer så chillar vi bara hos mig och tar en promenad. Jag kan inte få nog av det här underbara vädret! Jag hoppas bara att det håller i sig tills nästa vecka också för då ska jag dra ut med några tjejkompisar till landet mån-ons. Det blir niice ;) Nej, nu ska jag äta lite middag och ta en snabb dusch. PUSS!

Rest in peace Michael Jackson

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: